ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA

Notami @ Natomi ??

Oct 2, 2010

Salam diucapkan kpd semua pmbaca yg x henti2 brkunjung ke blog ni..eh? ade ke org nak kunjung blog ni? msti la ada kan!. Kat cni notami nak citer sket psl notami @ natomi nih! notami tu ape? natomi tu pulak ape? haa..notami ni sbnrnye nama blogger admin blog ni @ blogger's nickname la bak kta org putih..nak tau nama btul notami? yg tuu..kene simpan utk tahun2 akn dtg la kot..haha..

Tapi yg heran campur sedih sket la.. :( haha..sedih ke? ade jugak yg slalu slh guna nama kalo nk bhskan diri notami ni..plg kerap yg dipakai natomi la..nampak mcm sama kan tapi of coz la x serupa! notami is notami..natomi tu sape pon den xtau la..ntah wujud ke x pon den xtau..haha..


P/S: Thanks sudi baca bebelan notami ye! (^_^)

5 comments:

Tomato Gurl's Life October 02, 2010  

notami is notami..hehe..jgn bmbg ciktom suka melawat sini :)

gnesop.com October 02, 2010  

notami atau notaami? sbb url notaami..
apa2 pun tak kesah.. yg penting, happy blogging :)

MsFazlillah October 03, 2010  

hehe natomi tu daa bunyi cam anatomi.. hikhik~

haidi takeAfoto October 03, 2010  

salam...hhe mcm ni pn ade ek..ala xpe la name pn xksh..notomi is still notomi kan..notomi lak..notami..heheh

nuriz October 04, 2010  

saya selalu bila tgk nick ni saya sebut dlm ht natomi natomi ..heheh bila tgk betul2 rupanya notami heeee saya mcm sedap pulak sbut natomi hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
============Maher Zain - Number One For Me=======

  © Nota Seorang Blogger is brought to you by Notami 2010

Back to TOP