ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA

4th Anniversary Giveaway

Nov 15, 2010

Tarikh Tutup: 17 November 2010 (12.00am)

Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd semua trutamanya buat Ayu dan suami. Dalam gambar kat atas tu, gambar mereka la! Macam pinang dibelah dua kan! =) Sedikit pengenalan mengenai mereka. Tarikh 17 November setiap tahun merupakan hari saat2 istimewa dan terindah buat mereka berdua sbg suami isteri. Pada tarikh inilah mereka telah sah menjadi suami isteri penyeri dan pelengkap hidup masing2..Maka pada 17 November tahun ini, genaplah sudah 4 tahun mereka melalui hidup suka duka brsama.

Kesempatan yg ada ni, Notami ingin mengucapkan "Selamat hari ulangtahun perkahwinan yg ke-4!" buat Ayu dan suami. Semoga kebahagiaan mereka berdua berpanjangan hingga ke akhir hayat..

Akhir kata, terimalah pantun dari Notami

17 November itu tarikhnya
Terbayang merah inai di jari bersemi
Ucapan khas dari saya
Kepada Ayu serta suami

Suami isteri sama berperanan
Kasih sayang tidak terhingga
Selamat hari ulangtahun perkahwinan
Kekal bahagia hingga ke syurga

Suami isteri saling mengasihi
Membina keluarga damai harmoni
Semoga dalam limpahan rahmat Ilahi
Kekal dalam ikatan murni

P/S: Semoga bahagia berkekalan ye! (^_^)

6 comments:

Khairy November 15, 2010  

wah..tahniah, agak2 nye apa persaan eh bile dah kahwin? nak tau gak..hoho

fatin hanani November 15, 2010  

gd luck :)

reply notami : hehe notami pun comey :D

Notami November 16, 2010  

khairy>> haha..yg tu kne la rasa sndiri!

fatin hanani>> yeah! fatin kata notami comey! (^_^)

.::aLiEsYa::. November 16, 2010  

slm aidil adha,notami..
wah,bestnya...nak cepat2 kawin tapi belum ada rezeki lagi =(

ayu November 16, 2010  

salam perkenalan dari ayu..
terima kasih di atas ucapan tersebut..wahhhh..siap dengan pantun lagi tu...

ayu ambil link ni ye..
all the best

Notami November 16, 2010  

aliesya>> salam aidiladha jugak utk aliesya! smoge cpt ketemu jodoh ye.. =)

ayu>> salam perkenalan!
pantun khas utk ayu tu..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
============Maher Zain - Number One For Me=======

  © Nota Seorang Blogger is brought to you by Notami 2010

Back to TOP