ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA -- ASSALAMUALAIKUM W.B.T. DAN SALAM SEJAHTERA

Zehra - Ustaz Amirul

Jan 5, 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Korang sume ape kabar? Harap sehat la ye..Ble baca tajuk jer korang mesti dah dpt agak entri kali ni pasal ape kan! Haa..entri kali ni pasal cerita dlm slot Zehra yang baru yang akan ditayangkan x lama lg..Cerita ni akan ditayangkan pd tiap hari Jumaat brmula hari Jumaat ni (7/1/11)..Antara pelakon utama dalam cerita Ustaz Amirul ni ialah Ashraf Muslim dan Eira Syazira.

Eira Syazira & Ashraf Muslim

Sape antara korang yg x sabar2 menunggu utk tonton citer ni..bkn tonton.com.my ye..yang tu pon leh jugak tp lmbt sket la kalo nak tengok kat situ..x updated la..hehe.. ^_^ Ape pndapat awal korang pasal citer ni? Rasanyer best x? Boleh x mengatasi cerita Nur Kasih..Mesti ramai yang sangat suka cerita Nur Kasih ni kan..tp bg Notami, biasa2 jer la..mungkin x berape ngam dengan minat Notami kot...hmm..ape pon, korang jgn setakat tengok jer tau, amik la yg mana boleh dijadikan pengajaran dan yang x elok tu, jadikan sempadan..

Ok! Sampai sini jer tuk kali ni! Babai u olls! ^_^

10 comments:

CahayaCintaIlahi January 05, 2011  

yup suke tgOk wtk ashaff muslim skang.. huhu.. tak sbr nk tOnton hee ;)

ondeonde January 05, 2011  

salam notami..sorry terpaksa bg msg kt sni..i can't reach u by shoutmix..

try ko bukak 2 link nie. ceramah on9 versi audio. rasenye lah audio kot..

http://www.kuliyah.net/V1/
http://ustazazhar.com/v1/soal-jawab-versi-audio-akan-datang-/2.html

anaMuslimah January 05, 2011  

ashraff muslim-senior kat uitm dungun dulu..tapi tak sempat kenal...banyak kali datang, tapi takde rezki jumpa dia..ingat lagi dia datang lepak ngan mmber dia a.k.a akak senior yg rapat ng saya tapi time tulah saya tercongok dalam bilik taktau bnda nak buat...padahal dia dekat sangat dah kat luar tu..rugi +++sedih! huhu

anaMuslimah January 05, 2011  

salam notami, takde shoutmix ke?

Notami January 06, 2011  

cahayacintailahi>> tonton jgn x tonton! :)

ondeonde>> thanks 4 da info! kalo ada lg, bgtau , ok!

anaMuslimah>> hehe..xpe la tu..kenal Notami jer..Notami pon trkenal gak tau! hehe.. :p
ada la shoutmix..kat belah kiri plg bawah..kdg2 kalo loading lmbt, mmg shoutmix tu x kuar..degil nak kuar.. ^_^

k e l u a r g a k a m i January 06, 2011  

belom berkesempatan nak tengok lagi;)

siti aida January 07, 2011  

suka tengok asyraf muslim...sejuk mate memandang..hehe

MASZ January 07, 2011  

kamek xsabar nak tengok cta tok..mlm tok start nak??

~cik atin~ January 08, 2011  

assalamualaikum..

diumumkan bahawasenye..anda telah ditagg..he5

http://cikatinstory.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

Black_roses92 January 12, 2011  

huhu...jrg tgk tv. so, 4 sure jrg tgk drama ni sume.. huhu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
============Maher Zain - Number One For Me=======

  © Nota Seorang Blogger is brought to you by Notami 2010

Back to TOP